Autoservis | Kompjutersko centriranje trapa
Auto servis Macura pruža usluge kompjuterskog centriranja trapa i mehaničarskih popravki na trapu.
Centriranje trapa na vašem vozilu je neophodna kako zbog vaše sigurnosti, udobnosti vožnje, tako i zbog vaših pneumatika. Podešavanje trapa na fabričke mere daje stabilnost i racionalnu potrošnju pneumatika kao i goriva.
Centriranje trapa na vašem vozilu je neophodna kako zbog vaše sigurnosti, udobnosti vožnje, tako i zbog vaših pneumatika. Podešavanje trapa na fabričke mere daje stabilnost i racionalnu potrošnju pneumatika kao i goriva.
Pojava istrošenosti gazeće površine pneumatika može da ukazuje na dotrajalost pneumatika, na neodgovarajući pritisak u pneumatiku, na neodgovarajuću geometriju točka, na loše centriranje trapa ili na neizbalansiranost točka. Svaka od ovih pojava zahteva hitno preduzimanje korektivnih mera radi obezbeđenja aktivne bezbednosti vozila.
Centriranje trapa - reglaža trapa je bazirano na geometrijskoj voznoj osi. Pomoću preglednih grafika operater upoređuje aktuelne i referentne vrednosti. Aparat za centriranje trapa koristi savremeni integrisani video sistem kamera pomoću kojih pravi matematički model vozila, određuje položaj svakog točka u trodimenzionalnom prostoru i izračunava vrednosti trapa nezavisno u odnosu na osu rotacije. Pomoću ovog sistema je moguće merenje traga, nagiba, maksimalnog zaokreta, razlike zaokreta, osa i razlika osa, pomeraja točkova, dijagonala, stanja šasije i štelovanja šasije.
Centriranje trapa - reglaža trapa je bazirano na geometrijskoj voznoj osi. Pomoću preglednih grafika operater upoređuje aktuelne i referentne vrednosti. Aparat za centriranje trapa koristi savremeni integrisani video sistem kamera pomoću kojih pravi matematički model vozila, određuje položaj svakog točka u trodimenzionalnom prostoru i izračunava vrednosti trapa nezavisno u odnosu na osu rotacije. Pomoću ovog sistema je moguće merenje traga, nagiba, maksimalnog zaokreta, razlike zaokreta, osa i razlika osa, pomeraja točkova, dijagonala, stanja šasije i štelovanja šasije.
Centriranje trapa se preporučuje nakon bilo kakvog rada na trapu kao sto je zamena opruga (koje uvek treba menjati u paru), amortizera, spona, oscilirajućih ramena, letve volana.
Takođe centriranje trapa se preporučuje ako je došlo do oštećenja trapa u slučaju da ste naleteli na udarnu rupu na putu kada je oštećen točak, ukoliko primećujete da auto zanosi u jednu stranu, u slučaju da uočvate neravnomernu potrošnju guma…
Provera odnosno obavezno centriranje trapa se preporučuje minimum jednom godišnje ili na pređenih 10-15.000 km.