Limarija / farbanje | Popravka štete po osiguranju - naplata štete
Naplata štete od osiguranja po zapisniku, rad sa osiguranjima (osiguravajućim kućama) po sistemu ključ u ruke. Vaše je samo da dovezete vozilo sa zapisnikom o saobraćajnoj nezgodi, a mi dalje preuzimamo komunikaciju sa osiguranjem u vezi dopune štete, fotografisanja, poručivanja delova, popravke vozila i na kraju usluge naplate štete od same osiguravajuće kuće.
Procedura je sledeća:
1. Najpre prijavite štetu u osiguranju i sa zapisnikom o oštećenju na vozilu dođete u naš servis gde se vrši procena po tom zapisniku i eventualna dopuna štete ukoliko je potrebno (šaljemo fotografije osiguravajućoj kući i spisak delova koji su oštećeni a njihov procenitelj nije mogao da primeti bez demontaže delova)
2. Nakon toga i kada dobijemo dopunski zapisnik sa kojim se osiguranje slaže da je to iz tog štetnog događaja (s obzirom na naše iskustvo i ekspertsko znanje o stepenu oštećenja i popravkama, dokazano je to gotovo uvek tako) vršimo poručivanje delova i krećemo sa radom.
3. Nakon završetka radova šaljemo fakturu osiguravajućoj kući i po dobijanju garantnog pisma sa njihove strane Vama predajemo vozilo. Ovo sve iako osiguranje nije isplatilo štetu, a s obzirom da je nama garantno pismo puna sigurnost da će šteta svakako biti isplaćena.
Radimo i vozila koja su u kupljena nova i u garantnom su roku kod ovlašćenih auto kuća. Garancija od 3 godine na 100% tačnost izvedenih radova bez mogućnosti uočavanja mesta na karoseriji koje bilo podložno radovima.